اشتفان افنبرگ: بایرن نمی تواند دوباره قهرمان چمپیونزلیگ شود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفدرای - اشتفان افنبرگ ستاره سابق بایرن مونیخ معتقد هست امسال تیم های بارسلونا و رئال مادرید شانس های اصلی کسب مقام قهرمانی هستند و بایرن مونیخ نمی تواند از عنوان قهرمانیش دفاع کند.

به نقل از سایت Goal، هافبک سابق بایرن می گوید که تیم سابقش امسال نمی تواند دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شود. همچنین معتقد هست که تیم یورگن کلوپ هم نمی تواند درخشش فصل قبلش را تکرار کند.

افنبرگ در مصاحبه با روزنامه مورگن پست هامبورگ گفت: "من تصور نمی کنم بایرن بتواند دوباره قهرمان شود، همچنین دورتموند هم نمی تواند دوباره در فینال بازی کند. از نظر من سه مدعی اصلی این رقابت ها رئال ماردید، بارسلونا و منچستر یونایتد هستند. "

 افنبرگ درباره نقل و انتقالات این فصل گفت: "انتقال 100 میلیونی گرث بیل دیوانه وار بود. هیچ کس نمی تواند پرداخت چنین پولی را توجیه کند و من برای این پسر متاسفم. با این کارها جذابیت فوتبال از بین می رود. "
"اما اوزیل، من می دانم که چرا رئال مادرید با رفتن اوزیل موافقت کرد. او یک فوتبالیست فوق العاده ست و در انگلستان هم موفق خواهد بود. "

افنبرگ در پایان درباره مارکو رویس ستاره دورتموند گفت: ""بازیکنی که در حال حاضر من را محسور خود کرده است مارکو رویس هست، کیفیت او خیلی بالاست. در بازی های دروتموند زمانی که او را تعویض می کنند من عصبانی می شوم چون می خواهم بازی او را بیشتر ببینم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:17 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 30711
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1